lördag 1 januari 2011

År 2011!

Nu sitter vi här. 1 Januari.. 2011. Underbart väder. Frosten har blivit utbytt mot en skinande sol. Vårlängtan?

Igår blev det jättelyckat. Barnen lekte! Vi åt gott och firade in det nya året. Tack Sandra och Tom!!
   Idag blir det en slappadag. Mille är inne hos Farmor/Farfar, Julle snarkar högt jämte mig och Ch lagar mat. Behöver jag berätta att maten äts i soffan idag?

Psst... Vi testade Mille igår. Han hade vaknat halv nio på morgonen så inte så supertidigt men ändå.
När klockan var 03.00 så sov alla andra barnen. Men inte Mille. Han hoppade runt och skuttade. Inte ville han gå och sova! Hur länge kan en unge vara vaken? Inte ens sover han middag. Men ikväll kanske han somnar tidigt. Då blir det extra mys för oss!!!

Gott nytt år på er!!

1 kommentar:

  1. Återigen: Tack för en lyckad kväll.
    Jag har skrivit om Mille i min blocgg också :-)
    Jag tänkte lägga ut lite bilder sen...om det nu blir av.
    Ha en fortsatt mysig kväll :)

    Kram

    SvaraRadera