måndag 31 januari 2011

God morgon!

Nu sitter jag här hemma igen. Vabbar. Maximilian var stekhet under hela natten och hela morgonen så vi fick stanna hemma idag. Nu känns han inte lika stekhet men han är fortfarande inte feberfri. Hostar gör han fortfarande.. stackars lilla Mille!



Vikten;

Jag vägde mig som sagt i Lördags och då vägde jag 73 kilo. Det är 2 kilon på 2 veckor.
Mitt mål är 65. Det var det förra gången som jag gick ner i vikt med. Då jag började på 82 och slutade på 70. Nu började jag på 75 och SKA sluta på 65. =) (Ja vet, jag ska mäta fläsket oxå!)

Denna helgen som varit nu så har jag ätit på tok för lite. På grund av magen. Men nu ska jag försöka hitta en bättre balans igen. Frågan är bara vad vi ska äta idag? Rester finns till mig så kan ju barnen få äta en massa pasta! =)


Denna bild är 2 år gammal. Med andra ord så vägde jag över 80 kilo här. No more... if you know what I mean!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att Mile snart blir frisk!
    Hejja va du är duktig Evelina!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Oliver såg din bild.
    -Vem är det mamma?
    -Det är ju Evelina.
    -Ja. Hon har kläder på sig!
    -Äh, ja men det brukar hon väll ha?
    -Ja.

    Hahaha....vad får dom allt ifrån? :D

    SvaraRadera