onsdag 26 januari 2011

Någon mer omodern?

Haha.. sitter och tänker på många härliga läsare som jag har. Sånna som (kanske) är omodernare en mig? Om möjligt...

Mamma med fler frågar om dom kan kommentera mina inlägg!?
Klart ni kan!

Nedanför inlägget står det 0 kommentarer! (Helst 10 kommentarer men oftast 0.. =( ...)
Klicka på det. Så kommer du till en liten ruta.
Där i skriver ni vad ni vill... hur snälla och söt jag är! Vad bra jag skriver osv.. Absolut inga pliker om mina stavfel.. *fniss*

Sen väljer ni vad ni ska sända som;
Hade jag inte haft något speciellt konto nu så hade jag valt anonym. Då behöver ni inte göra något mer. Men skriv gärna i kommentaren då vem du är. Alltid kul och veta!
Sen skicka. Jag brukar få trycka på skicka 3-4 gånger innan kommentaren fastnar. Så tveka inte. TRYCK!

Så.. nu kan fler kommentera.. bra va? ;)

4 kommentarer:

  1. HAHAHA... *fniss*

    PIKER menar jag... Blev lite tokigt! ;)

    SvaraRadera
  2. Ett litet tips bara. När du kommenterar så kan du välja Namn/webbaserad och där skriva in ditt namn och adressen till din bloggså syns det vem som skrivit kommentaren och du slipper stå som anonym. Ifall du inte visste det redan.. :) du kanske inte bara orkade.. :)

    SvaraRadera
  3. PIKAR kanske.. :)

    SvaraRadera