måndag 31 januari 2011

Ibland så...

Jag sitter och väntar på lite VAB-dagar. 2 dagar som är inlämnade. Jag har en tredje med.. men den bejärde jag idag så den väntar jag inte på! ;)
Den första hade i alla fall blivit registrerad den 30 November. Därför ringde jag idag.

(Jag hade inte ringt innan bara för att jag tror dom är fullt upp med alla sjuka nu, jag överlever)

Men precis som alla andra gånger så fixar dom det direkt. Så på Onsdag får jag dom två dagarna som jag väntat på. Jättetrevlig personal och skönt att det inte var något annat krångligt.
Men varför måste man alltid ringa och påminna dom för? Jag gör så nästan varje gång.. Har dom en hög med alla arga och otrevliga kunder som dom hjälper först.? Och så får vi snälla vänta tills vi vågar ringa?

Jaja.. jag får mina pengar.. nöjd är jag! För pengar är aldrig fel, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar