söndag 30 januari 2011

Deppig och utråkad!

Denna helgen har varit så fullsmäckad och fullplanerad.

För att börja varför jag är deppig så kan vi börja här; Förra helgen jobbade jag. På Måndagskvällen åkte Ch för att göra sina två resor. Menas att han är hemma lite på Onsdagen och sedan ses vi på Fredagen.
I Fredags jobbade jag till 18.30.. hemma efter 19. Somnade i soffan och mådde dåligt pågrund av magen.
Igår var det lite lugnare på förmiddagen för att sedan genomgå en fullspäckad och fruktansvärt rolig Lördagskväll med 2 supertjejer!
Idag hann vi knappt vakna innan det blev en liten tripp till Värnamo. Väl färdiga där så var det bara att vinka av Ch som åkte på sista resan...

Jag saknar min Ch!
Varför kan inte min man (pojkvän) jobba ett "vanligt" jobb... 8-16!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar