onsdag 5 januari 2011

Lediga dagar...

...är underbara. Och då syftar jag på dom lediga dagarna vi har hela familjen. Vad underbara dom är.

Idag har vi städat och moblerat om... igen! Mitt sablans vardagsrum som jag aldrig kan bli nöjd med. Men nu börjar det faktist kännas bra. Bilder kommer!

Imorgon blir det pulka och kanske kanske en tripp till Ikea. Om han går att övertala så vill säga.

Maximilian börjar klaga över ont i örat och han känns lite varm. Hoppas inte plutten blir ett öronbarn bara. Min lilla darling.


Min lilla pippilotta! <3

Med Julius har vi ett annat oroligt moln över oss. Absolut inget allvarligt men vi börjar fundera över det.
Han stammar allt mer och oftare. Även Maximilian gjorde mycket av det och vi tog det bara som en grej som hände när han ville prata mycket och ofta och det försvann ju!
Men med Julius är det nu i nästan varje mening och stamningen blir längre och längre.
Ch vill gärna prata (lugnt) med honom om detta och jag har fått för mig att man ska ignorera det.


Någon mer som har erfarenhet och vet hur vi ska bete oss inför honom?
   Vill ju inte göra det värre.. =(

1 kommentar:

  1. Vill inte Christoffer till Ikea så kan ju alltid jag ställa upp ;-)

    Jag tror att ni ska ignorera stammningen ett tag och se hur det hela utvecklas.

    Vi ses i morgon...Kram

    SvaraRadera